Social media specialista
PŘEHLED PRACOVNÍ POZICE
Do našeho týmu hledáme člověka s praktickými zkušenostmi s marketingem na sociálních sítích, který ví, jak pro klienty nastavit KPI, rozumí Facebook Ads a má přehled v aktuálních trendech. Zároveň je dostatečně kreativní na to, aby dokázal připravit jednodušší kampaň s propojením do offline aktivit a analytické myšlení ti není cizí.
CO VÁS ČEKÁ A NEMINE
- příprava kreativních konceptů pro naše klienty
- tvorba contentu na Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram
- nastavování a optimalizace Social Media Ads
CO BYSTE MĚLI MÍT V MALÍČKU
- podmínkou jsou praktické zkušenosti se správou a vyhodnocováním kampaní v sociálních médiích
- výborná znalost českého jazyka
- alespoň základní zkušenosti s Google Analytics
- alespoň základní zkušenosti s Adobe Photoshop
- základní písemnou znalost anglického jazyka
- kreativní přístup k práci, vlastní iniciativu, ideální je mít zkušenost z reklamní agentury
CO NABÍZÍME
- spolupráci na ŽL i DPP
- hodinovou sazbu s výrazně motivačními faktory
- dlouhodobé projekty s pravidelným financováním
- přátelský pracovní kolektiv
- firemní benefity
Vám všem nabízíme
Jasnou mzdu
Pevnou základní hodinovku a možnost navýšení až o 100% při splnění transparentních podmínek.
Home office
Členové týmu se nachází doslova po celém světě, pokud vám dosáhne WiFi, pracujte třeba z Marsu.
Stabilní pracovní proces
Pracujeme ve dvoutýdenních sprintech s navázanými poradami. Sami si stanovíte, kolik toho v příštích dvou týdnech uděláte.
Vzdělávání
To, co umíte dnes byla výhoda včera. Dbáme na to, abychom se společně jako tým rozvíjeli a vzdělávali a pracovali lépe a chytřeji.
Varianty spolupráce
Je na vás, zda jste freelancer a chcete fakturovat, nebo je pro vás zajímavější DPČ či HPP. Najdeme řešení, které vám bude vyhovovat.